Sorteig per participar a la Cavalcada dels Reis 2026

SORTEIG PARTICIPACIÓ A LA CAVALCADA DE REIS 2026

L’Ajuntament de Lleida, mitjançant la Regidoria de Festes, convoca un sorteig públic dirigit als nens i nenes d’entre 8 i 13 anys, que vulguin formar part de la Cavalcada de Reis de Lleida 2026, participant en les carrosses de les Barques, dels Avions, del Tren o la dels Dormilegues. 

Inscripció per al sorteig per participar en la Cavalcada de Reis del 5 de gener

Es sortegen 51 places a les carrosses de la cavalcada dels reis. La distribució de places són:

  • 15 Carrossa de les Barques
  • 15 Carrossa dels Avions
  • 15 Carrossa del Tren
  • 10 Carrossa dels Dormilegues.

 

QUI HI POT PARTICIPAR

  • Poden participar-hi tots els nens i nenes de Lleida que tinguin entre 8 i 13 anys a data de 5 de gener de 2026.
  • Per participar-hi, cal presentar butlleta de sol·licitud al sorteig, entre tots els participants, s’escolliran els nens i nenes que col·laboraran en la cavalcada.
  • La presentació de la sol·licitud, no representa la inscripció a les Carrosses, sinó que suposa la inscripció a la participació en el sorteig. La confirmació per a la participació en les carrosses es farà mitjançant correu electrònic.

 

PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS PER AL SORTEIG i TERMINIS

  • La sol·licitud, individual, degudament omplerta, ha d’estar signada pel pare, la mare, el tutor o tutora legal, en nom del nen/a que vol participar.
  • El lliurament de la butlleta serà presencial, dipositant la sol·licitud, en una urna que estarà ubicada a la Casa dels Gegants (av. Blondel, 64).
  • El formulari de presentació es pot descarregar clicant aquí.
  • El període de presentació de sol·licituds serà del 5 de desembre fins al 18 de desembre, ambdós inclosos (el dia 18, fins a les 14h). No s’acceptarà cap sol·licitud entrada abans o després d’aquestes dates, ni les presentades per duplicat ni les que incompleixin els requisits.
  • S’admetrà únicament una sola inscripció per cada nen o nena que vulgui participar. En cas que una persona s’inscrigui en diferents ocasions, l’organització les exclourà.
  • El premi és personal i instransferible, no es pot traslladar a familiars i/o coneguts.
  • La presentació de la sol·licitud implica l’acceptació d’aquestes instruccions i de les obligacions establertes en aquestes bases.

  

DADES NECESSÀRIES

  • Formulari d’inscripció al sorteig.
    • Les dades mínimes que s’han de facilitar són:
    • Nom, cognoms i data de naixement del nen i/o nena que vol participar.
    • Nom i cognom i DNI de la mare, pare o tutor.
    • Adreça (amb CP i Població)
    • Telèfons i adreça de correu electrònic de la mare, pare o tutor
  • Les dades recollides es faran servir únicament per a la gestió del sorteig. Un cop passada la cavalcada les butlletes es destruiran.

 

EL SORTEIG

  • El sorteig es realitzarà el dia 18 de desembre de 2025 a les 18 hores a la Sala Alfred Perenya.
  • La fórmula del sorteig serà l’extracció de les butlletes una a una, prèviament barrejades, fins al número total de places previstes. Actuaran com a fedataris públics, tècnics de la Regidoria de Festes.
  • Qualsevol incidència en el decurs del sorteig serà resolt pels serveis tècnics presents en el sorteig
  • Les persones que hagin resultat seleccionades, rebran un correu informatiu de festes. La participació és personal i instransferible, no és traslladable a familiars o coneguts.
  • Els inscrits no seleccionats formaran part d'una reserva, i si fos el cas, seran avisats per participar en la Cavalcada seguint l'ordre de la llista.

Posteriorment al sorteig es demanarà als participants la següent documentació:

  • Autorització escrita del pare i mare o tutors legals per a la participació dels menors seleccionats als actes de la Cavalcada de Reis 2026 i la utilització de possibles imatges de l’esmentat acte per fins exclusius de difusió i promoció cultural de l’activitat en tots els suports que la regidoria i l’ajuntament utilitzin.
  • Acceptar de forma explícita les normes generals aplicables a la cavalcada i les condicions establertes per l'organització.