Sorteig per participar a la Cavalcada dels Reis 2024

Melcior, Gaspar i Baltasar confien en la teva ajuda.

Del 12 al 21 de desembre, diposita la teva butlleta a la Casa dels Gegants, a l'av. Blondel 64, i participa en el sorteig!

Podeu descarregar la butlleta AQUÍ.

SORTEIG PARTICIPACIÓ A LA CAVALCADA DE REIS 2024

L’Ajuntament de Lleida, mitjançant la Regidoria de Festes, convoca un sorteig públic dirigit a nens i nenes d’entre 6 i 12 anys, que vulguin formar part de la Cavalcada de Reis de Lleida 2024, participant en les carrosses de les Barques, dels Avions, del Tren o la dels Dormilegues.

 

Inscripció per al sorteig per participar en la Cavalcada de Reis del 5 de gener

Es sortegen 51 places a les carrosses de la cavalcada dels reis. La distribució de places són:

  • 15 Carrossa de les Barques.
  • 15 Carrossa dels Avions.
  • 15 Carrossa del Tren.
  • 6 Carrossa dels Dormilegues.

 

QUI HI POT PARTICIPAR

Poden participar tots els nens i nenes de Lleida que tinguin entre 6 i 12 anys el dia 5 de gener de 2024.

Per participar-hi, cal presentar butlleta de sol·licitud al sorteig, entre tots els participants, s’escolliran els nens i nenes que col·laboraran en la cavalcada.

La presentació de la sol·licitud, no representa la inscripció a les Carrosses, sinó que suposa la inscripció a la participació en el sorteig. La confirmació per a la participació en les carrosses es farà mitjançant correu electrònic.

 

PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS PER AL SORTEIG i TERMINIS

La sol·licitud, individual, degudament omplerta, ha d’estar signada pel pare, la mare, el tutor o tutora legal, en nom del nen/a que vol participar.

El lliurament de la butlleta serà presencial, dipositant la sol·licitud, en una urna que estarà ubicada a la Casa dels Gegants (av. Blondel, 64).

El formulari de presentació es pot descarregar a festeslleida.paeria.cat

El període de presentació de sol·licituds serà del 12 de desembre fins al 21 de desembre, ambdós inclosos. No s’acceptarà cap sol·licitud entrada abans o després d’aquestes dates, ni les presentades per duplicat ni les que incompleixin els requisits.

S’admetrà únicament una sola inscripció per cada nen o nena que vulgui participar. En cas que una persona s’inscrigui en diferents ocasions, l’organització n’admetrà únicament una.

La presentació de la sol·licitud implica l’acceptació d’aquestes instruccions i de les obligacions establertes en aquestes bases.

 

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA

Formulari d’inscripció al sorteig.

Les dades mínimes que s’han de facilitar són:

  • Nom, cognoms i data de naixement del nen o nena que vol participar.
  • Nom i cognom i DNI de la mare, pare o tutor.
  • Adreça (amb CP i Població).
  • Telèfons i adreça de correu electrònic de la mare, pare o tutor.

Les dades recollides es faran servir únicament per a la gestió del sorteig. Un cop passada la cavalcada les butlletes es destruiran.

 

EL SORTEIG

El sorteig es realitzarà el dia 22 de desembre a les 18 hores a la Sala Alfred Perenya i el resultat es comunicarà als afortunats i afortunades via correu electrònic.

La fórmula del sorteig serà l’extracció de les butlletes una a una, prèviament barrejades, fins al número total de places previstes. Actuaran com a fedataris públics, tècnics de la Regidoria de Festes.

Els inscrits no seleccionats formaran part d'una reserva, i si fos el cas, seran avisats per participar en la Cavalcada seguint l'ordre de la llista.

 

Posteriorment al sorteig es demanarà als participants la següent documentació:

  • Autorització escrita del pare i mare o tutors legals.
  • Acceptar de forma explícita les normes generals aplicables a la cavalcada i les condicions establertes per l'organització.