Sorteig per participar a la Cavalcada dels Reis 2025
SORTEIG PARTICIPACIÓ A LA CAVALCADA DE REIS 2025
L’Ajuntament de Lleida, mitjançant la Regidoria de Festes, convoca un sorteig públic dirigit als nens i nenes d’entre 8 i 13 anys, que vulguin formar part de la Cavalcada de Reis de Lleida 2025, participant en les carrosses de les Barques, dels Avions, del Tren o la dels Dormilegues.
Es sortegen 51 places a les carrosses de la cavalcada dels reis. La distribució de places són:
- 15 Carrossa de les Barques
- 15 Carrossa dels Avions
- 15 Carrossa del Tren
- 6 Carrossa dels Dormilegues
QUI HI POT PARTICIPAR
- Poden participar tots els nens i nenes de Lleida que tinguin entre 8 i 13 anys el dia 5 de gener de 2025.
- Per participar-hi, cal presentar butlleta de sol·licitud al sorteig, entre tots els participants, s’escolliran els nens i nenes que col·laboraran en la cavalcada.
- La presentació de la sol·licitud, no representa la inscripció a les Carrosses, sinó que suposa la inscripció a la participació en el sorteig. La confirmació per a la participació en les carrosses es farà mitjançant correu electrònic.
- Trobareu butlletes impreses a la Casa dels Gegants o us la podeu descarregar i imprimir aquí.
PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS PER AL SORTEIG i TERMINIS
- La sol·licitud, individual, degudament omplerta, ha d’estar signada pel pare, la mare, el tutor o tutora legal, en nom del nen/a que vol participar.
- El lliurament de la butlleta serà presencial, dipositant la sol·licitud, en una urna que estarà ubicada a la Casa dels Gegants (av. Blondel, 64).
- El formulari de presentació es pot descarregar a festeslleida.paeria.cat
- El període de presentació de sol·licituds serà del 10 de desembre fins al 18 de desembre, ambdós inclosos (el dia 18, fins a les 14h). No s’acceptarà cap sol·licitud entrada abans o després d’aquestes dates, ni les presentades per duplicat ni les que incompleixin els requisits.
- S’admetrà únicament una sola inscripció per cada nen o nena que vulgui participar. En cas que una persona s’inscrigui en diferents ocasions, l’organització les exclourà.
- La presentació de la sol·licitud implica l’acceptació d’aquestes instruccions i de les obligacions establertes en aquestes bases.
DADES NECESSÀRIES
- Les dades mínimes que s’han de facilitar són:
- Nom, cognoms i data de naixement del nen i/o nena que vol participar.
- Nom i cognom i DNI de la mare, pare o tutor.
- Adreça (amb CP i Població)
- Telèfons i adreça de correu electrònic de la mare, pare o tutor
- Les dades recollides es faran servir únicament per a la gestió del sorteig. Un cop passada la cavalcada les butlletes es destruiran.
EL SORTEIG
- El sorteig es realitzarà el dia 18 de desembre a les 17.30 hores a la Sala Alfred Perenya.
- La fórmula del sorteig serà l’extracció de les butlletes una a una, prèviament barrejades, fins al número total de places previstes. Actuaran com a fedataris públics, tècnics de la Regidoria de Festes.
- Les persones que hagin resultat seleccionades rebran un correu informatiu de festes.
- Els inscrits no seleccionats formaran part d'una reserva, i si fos el cas, seran avisats per participar en la Cavalcada seguint l'ordre de la llista.
Posteriorment al sorteig es demanarà als participants la següent documentació:
- Autorització escrita del pare i mare o tutors legals per a la participació dels menors seleccionats als actes de la Cavalcada de Reis 2025 i la utilització de possibles imatges de l’esmentat acte per fins exclusius de difusió i promoció cultural de l’activitat en tots els suports que la regidoria i l’ajuntament utilitzin.
- Acceptar de forma explícita les normes generals aplicables a la cavalcada i les condicions establertes per l'organització.